Thursday, December 18, 2014

Revolutia pe intelesul tinerilor Part 2


Era 17 decembrie 1989...
Impreuna cu mii de oameni din "Timisoara Social Network" ne-am dat "Check-in" la un event care avea loc intr-un loc denumit,parca ironic ,Piata Libertatii.La acelasi event au dat "Join" si Armata & Securitatea.
Din pacate nu am marturii foto de la acel event pentru ca e greu sa-ti faci un "selfie" cand esti urmarit de un TAB pe stradute si fugi impreuna cu sotia si cu fetita ta de 4 ani in brate.
Incerc sa-i explic fetitei mele de 4 ani ca omul care a cazut secerat de gloante langa noi nu are nimic si ca o sa-i treaca "buba" dar "it's complicated".
Mi-am schimbat brusc statusul din "feeling confused" in "feeling determined".
Am plecat sa ne lasam copilul in grija bunicilor si ne-am intors in centru sa incercam sa ii scoatem pe oamenii care erau incercuiti in Piata Operei.
De data asta barajul militarilor ne-a oprit in Piata Unirii .
Noi incercam sa "add comments" gen:"Nu trageti fratilor" , "Si noi suntem romani".
Neputand sa apese butonul "LIKE" ,soldatii au apasat tragaciul pustilor mitraliere.
A fost o noapte lunga despre care vorbesc rar si scriu si mai putin.Noi incercam sa salvam oameni iar altii erau la "shopping" in magazinele devastate din tot orasul.Erau oferte mai tari decat la Black Friday.Daca aveai o caramida puteai sa-ti tei aparate eloctracasnice sau alte bunuri "for free"
Am stat pe strazi pana la 4 dimineata cand ploaia torentiala ne-a bagat in casa si a sters sangele timisorenilor morti pentru libertate.
Daca e nevoie,o sa-ti trimit acest "reminder" de cate ori mi-l ceri.

No comments:

Post a Comment