Thursday, September 29, 2011

Fara gluma!Modelul din imagine cauta un biker adevarat!



Attached Image: 226666_201934169849778_118632631513266_526140_7222421_n.jpg

Am incercat-o personal si sunt foarte multumit.Prima data m-am dus cu ea intr-o padurice de langa Timisoara unde am supus-o la tot felul de chestii grele inclusiv prin mocirla.Am fost satisfacut maxim.M-am intors cu ea in oras,am spalat-o si arata senzational.Nici o urma de folosinta,de uzura nici nu mai vorbesc.Am dat-o cu niste solutii de intretinere si m-am dus cu ea in centru.Ce sa va spun:multa lume se uita dupa ea cu un amestec de admiratie si invidie.Un lucru era clar pentru toti,ea putea apartine doar unui biker.Dupa tura de centru m-am gandit sa impartasesc bucuria noii mei achizitii cu motociclistii asa ca m-am dus la Rabbit Club.Mi-am parcat motorul in fata barului,am intrat in bar si fara nici o graba,cu gesturi lente,am luat-o si am pus-o pe masa...Senzatie!!!Toti prietenii m-au felicitat pentru noua mea achizitie.Mi-au confirmat ca arata mai bine decat aia veche cu care umblam deja de cativa ani.Cativa mi-au cerut-o pentru o tura iar unul m-a intrebat daca poate sa o ia tot weekend-ul cu el.Mergea la rude la tara!!!Am refuzat clar toate propunerile.Ma gandeam sa o tin numai pentru mine;era atat de moale si de comoda.Din pacate toate planurile mele cu ea s-au dus pe apa sambetei.Cand m-a vazut nevasta-mea cu ea pe masa,a facut un soc.Mi-a zis ca nu ne-o permitem si pe deasupra e urata cu spume.Credea ca sunt om serios si pe deasupra m-a acuzat ca as fi chior daca am putut sa ma uit la asa ceva.Nu mai intru in detalii(cei casatoriti stiu textele iar cei necasatoriti o sa le afle).

Asadar,prieteni,sunt nevoit sa cedez aceasta frumusete unui biker mai norocos sau necasatorit.Oricum,pentru mine era un pic cam stramta...

PS Am uitat sa mentionez:casca de cros BELL despre care v-am povestit se poate vedea la magazinul Timisoara Choppers (str.Divizia 9 Cavalerie nr.60) si costa 100 de euro.

Va asteptam!

No comments:

Post a Comment