Friday, December 31, 2010

La cumpana dintre ani,echipajul Timisoara Choppers multumeste tuturor motociclistilor care au fost alaturi de noi in acest an plin de incercari.Fara sprijinul vostru nu am fi putut desfasura actiunile caritabile("In numele iepurasului","Mos Craciun o ia razna",picnicuri cu copiii de la Buzias.Cu ajutorul vostru am reusit sa organizam,aproape in fiecare weekend,o multime de excursii cu participare extrem de numeroasa(au fost iesiri si cu 60 de motociclete!).
Tot cu ajutorul vostru,am reusit sa facem,in premiera pe tara,primul Poker Run.
Multumim,de asemenea,celor care au fost alaturi de noi in organizarea primului Campionat National de Oldtimere.Echipa Timisoara Choppers Racing Team nu ar fi reusit sa aiba o participare onorabila atat in Romania cat si in Serbia daca multi dintre voi nu ati fost langa noi cu suport tehnic,material si mai ales moral.
In aceste vremuri de criza,in care multe afaceri mici au disparut,am reusit sa ramanem pe piata datorita motociclistilor care ne-au vizitat magazinul si continua sa ne viziteze,chiar daca,din cand in cand,mai intarziem cate o comanda sau nu deschidem la timp.
A fost un an in care am pierdut prieteni buni in accidente moto,altii au suferit grave accidente.Sa speram ca noul an 2011 ne va feri de accidente si ne va aduce cat mai multe satisfactii.
Noi,ca de obicei,va asteptam pe str.Ialomita nr.60,la o cafea,la o discutie sau la o excursie.

Cu respect
Casi,Stela & Sorin.

No comments:

Post a Comment