Wednesday, October 13, 2010

La shopping

Contrar asteptarilor, noi mai si citim.Mai ales daca sunt multe poze. Mi-am luat de pe E-bay(mersi Calin) The Complete Book of Flat Track Racing.
Am fost si pe la Luci si mi-am luat o janta de magneziu Marchesini de 190 si 2 rezervoare de Yamaha .
Mi-am facut si service-ul in sufragerie .
Pun si o poza cu Bibi.King of the Jungle.
Si o poza cu noua mea guma second.
Multumesc Sorin ca mi-ai pus o guma de pista pe tugu asta. Asa invat si eu sa fac drifturi. Ma ocup acum de discurile tale de frana, vreau sa le fac sa luceasca, cu clisa.
Stati pe felie, urmeaza un nou tutorial de electroliza.

2 comments:

  1. Cartea e de pe Amazon (nu ebay) si roate e de 6'' (nu de 190) :)
    Restul e corect

    ReplyDelete
  2. Casi, clisa o donez io ...ce nu fac pentru prieteni :P

    ReplyDelete