Thursday, September 16, 2010

Vrsacki Moto Vikend

Am fost in 5 septembrie la Vrsac la cursa organizata de prietenii nostrii sarbi de la SMK Klasik. Din pacate se pare ca a fost ultima cursa organizata pe aeroportul din Vrsac.
Noi am ajuns de sambata la Vrsac si am bagat motorul in hangar. Am observat cateva probleme obisnuite, lantul, franele etc. Deoarece ne-au lasat sa lucram in hangar abia duminica am putut sa mai reparam cate ceva la motor. In calificari lui Sorin i-a iesit surubul de la pinionul mic, pe acolo curgand ulei pe roata spate. Nu si-a dat seama si se gandea sa-si schimbe gumele ca prea ii aluneca pe curbe:). A facut doar jumatate de circuit la calificari.
Mutra lui Sorin cand ne explica cum ii fugea fundu pe curbe
Aici completam uleiul pierdut la calificari

In cursa a plecat de pe locul 13 deoarece conta pozitia de la celalalte etape.
Si aici e Sorin in caz ca va intrebati :)


Dar a fost o cursa foarte buna, reusind sa depaseasca o gramada de sarbi, astfel incat de pe locul 13 a terminat pe locul 2.

Si nu mai spun ca se inclina asa tare pe curbe incat a polizat capacele si galeriile. Dar e bine pentru mine deoarece inseamna o noua modificare.
Sau afisat si rezultatele.

Класа Ц3

1. Борис Стојчевски (Pascota Timisoara)

2. Станца Сорин (Lupo Racing, Timisoara)

3. Божидар Петровић (Pascota Timisoara)

4. Никола Крезић (АМСК Зрењанин)

5. Владимир Станковић (СМК Класик)

WTF?Noroc ca era singurul de la Lupo Racing.


Multumim tuturor suporterilor.

No comments:

Post a Comment