Wednesday, August 25, 2010




E veche de 2 zile,dar poate nu stiti noutatile.Politia face filtre si opreste doar motociclete.Acuma m-am intors din oras si Politia asteapta pe dreapta pe Calea Aradului,pe centura si probabil si in alte zone ale orasului.A inceput o actiune de hartuire a motociclistilor.Se controleaza totul la sange inclusiv serie cadru si serie motor.Pentru orice contraventie cat de mica(de ex nu ai actele la tine) se dau amenzi maxime.
Nu stiu cine sunt motociclistii din videoclip si nici nu vreau sa stiu(daca ii cunoasteti,va rog sa NU dati nume sau detalii pe forum) dar ii avertizez ca s-ar putea lasa cu chestii naspa pentru ei.Imi vine in minte incidentul de la Harlau de anul trecut cand o masina de Politie a intrat pe contrasens intr-un motociclist pentru a-l opri.Au mai fost cazuri similare in Lituania(daca nu ma insel) precum si in alte tari.Imi merge netul foarte incet acum si nu pot sa caut imaginile video.
In fine,nu vreau sa o lungesc.Ideea este:merita sa faci toate aceste chestii(forjat motorul noaptea prin oras impreuna cu prietenii atvisti si cateva masini "tunate") si apoi sa dispari si sa lasi toata comunitatea moto prada hartuirilor Politiei.Va rog sa-mi spuneti voi.

PS Nu sunt un sfant de aceea n-am chef ca atunci merg un pic mai tare prin oras sa ma trezesc calcat de masina Politiei.

Va doresc o seara linistita tuturor!

No comments:

Post a Comment