Monday, July 5, 2010

Din weekend

Vineri am fost la Festivalul Berii. Au cantat Cargo si inca ceva formatii
Sambata dimineata am plecat la sarbi. Pentru o mai buna cooperare in mersul in grup , cercetatorii de la Timisoara Choppers Developing Center au creat un set de reguli.

1.Dupa multe teste, s-a constatat ca Road Captain va fi intotdeauna Stela, avand o experienta indelungata in domeniu.
2.In dreapta mamei intotdeauna merge Casi. Amin.
3. Formatia de mers este de tip fermoar.
4.In timpul mersului nu se fac depasiri.
5.Pe sate, viteza minima e de 70km/h. Va rugam nu incetiniti!
6.Baietii care vor sa mearga mai incet sunt rugati sa ne lase dracului in pace.
7.Nu va luati costume de ploaie la voi. Se stie ca in excursiile Timisoara Choppers nu ploua.

Si in continuare, am ajuns la sarbi. Dupa cum v-ati obisnuit, intrarea fara bani, berea gratis, mancarea moca.Ne-am intalnit si cu Aika&family, care de saptamana trecuta nu a ajuns acasa.

Bineinteles ca nu am putut face poze tuturor oamenilor care se uitau la motorul meu, pe card incap doar 200 poze.

Au urmat concursurile, trasul franghiei, aruncatul cauciucului si altele.

Stiv si-a lua un motor nou. Un chopper cu motor de R1, furca Springer, roata spate de 230 si inmatriculat ca CB750.Nice!

Deoarece au venit si 2 transalpisti cu noi care nu au incetat sa-si laude motoarele, mi-am bagat picioarele in Honda.

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

2 comments:

  1. http://dexonline.ro/definitie/oficial

    The rest is silence !

    ReplyDelete
  2. Been there, tried that !
    Festivalul o nebunie... am iertat-o pe Moni ca mi-a incasat berile (pe care le-am baut) la Garnic !
    Excursia alta nebunie. Stela are nevoie de un upgrade. Se poate monta alt motor (de Kawasaki) pe un Monster ? Eu mi-am scris Monster pe Kawasaki...

    adica:

    If kawasaky = monster
    then
    monster = x
    where x = kawasaki
    QED
    Adica (pentru cunoscatori) ii dam un z 1000 lu' Stela si predam tatalui ce-i apartine (un Desmo) :)

    ReplyDelete