Wednesday, June 30, 2010

Si am fost in Sirbia...

Sambata dimineata am plecat in Sirbia la Debeljaca, la intalnirea celor de la DE' WHEELS . Tot sambata am terminat si motorul . Il asteptam pe Hora cu pozele artistice.


Prima oprire a fost in cea mai pitoreasca vama din Romania,Vama Foieni.



Si am trecut granita la Sirbi!
Am ajuns in camping, am baut un pahar de palinca la intrare si cateva beri inauntru si ne-am pregatit de parada.


Din pacate nu am mai ajuns pana in celalalt sat deoarece mi s-a oprit motorul pe drum. Stela ca de obicei a luat-o in fata si nu a vazut ca am probleme la motor. Cand se intoarce inapoi vede ca toata lumea era stransa in jurul motorului meu si eu ma clatinam. Se opreste ingrijorata si ma intreaba daca am patit ceva, daca am picat. II spun ca nu, doar mi s-a stricat motorul. La care Stela : Gura ma-tii de copil! Iar ai stricat motorul!blink.gifMi-a picat ambreiajul si mi s-a rupt si cablul asa ca nu am mai avut ce face decat sa il ducem cu o masina pana in camping.
Seara au cantat si Band X, o formatie care canta coveruri doar dupa AC/DC. Mi-a spus Jack ca de departe seamana la perfectie cu ei,aceleasi haine, parul lung, asa ca am vrut sa fac si eu o poza cu "Angus". Din pacate, avea 1,90m si 120 kg!
A doua zi am plecat sa luam motorul meu de la mecanic. Se slabise un surub de la placa de presiune si nu mai frecau placile.

Pe drumul de intoarcere am trecut prin Zitiste unde am facut o poza cu Rocky.

La vama sarbilor, am ajuns pe motoare doar eu, Stela, Sorin si Arpi. Eu cu Stela am dat primele actele si vamesul a vazut ca avem acelasi nume asa ca ma intreaba:
"She's the mother?" II explic : I'm the daughter, she's the mother and him(catre Sorin), he's the motherfucker!"

No comments:

Post a Comment