Thursday, June 10, 2010

Rip Flaki

Ieri seara am aflat si noi.Ce se mai poate spune in asemenea momente...L-am cunoscut pe Flaviu anul trecut cand a fost la Timisoara cu colegii lui de la Joker MC.Am mers atunci la Dumbravita si am tras un chef cu ei,unde am dansat pe mese si am spart toate paharele de la Stejarul Fermecat.Ne-am intalnit dupa aceea la mai multe intalniri din Serbia si Romania si de fiecare data ne-am simtit extraordinar.Speram sa ma intalnesc cu el sambata la festival si sa ne amintim de intalnirea de anul trecut de la Sutjeska,la care din nou,am facut iures.Din pacate,Flaviu sau Flaki cum ii spuneau prietenii sarbi,nu o sa mai fie cu noi dar o sa ridicam sambata un pahar spre ceruri si o sa bem in memoria lui.

Dumnezeu sa te odihneasca,Flaviu... rose.gif

No comments:

Post a Comment