Thursday, February 18, 2010

Curse de oldtimere in Banat

Luni,15 februarie,la sediul Timisoara Choppers,am primit vizita mai multor motoristi din Banatul sarbesc.In primul rand,ne-am bucurat sa ne revedem cu Liviu din Ratisor,patronul fabricii de bere Kruger si Brent,una dintre cele doar doua fabrici din Europa care produce bere rosie de 8,5 grade.Pentru cei care nu stiu,Liviu este un vechi motorist din zona Vrsacului.In anii '70 a fost primul detinator de CB 750 din Voivodina.Cat de curand o sa scanez niste poze si o sa le postez aici.In fine,sa revenim la subiectul topicului.Liviu a venit insotit de patru membri ai clubului SMK Klasik din Vrsac.Acesta este un club unde toti membrii au motoare clasice cu care participa la curse de oldtimere.Asa i-am cunoscut pe:

Zeljko Cveticanin-detinator de Triumph Bonneville 1968 si awasaki Z1000J 1981
http://smk-klasik.com/index.php?option=com_content&view=article&id=73&Itemid=62

Miodrag Vlaisavljevic-detinator de CB450 1973
http://smk-klasik.com/index.php?option=com_content&view=article&id=75&Itemid=62

Zeljko Pupavac-detinator de BMW R60
http://smk-klasik.com/index.php?option=com_content&view=article&id=77&Itemid=62

Si din "aripa tanara",Marko Visacki detinator de Jawa 250
http://smk-klasik.com/index.php?option=com_content&view=article&id=79&Itemid=62

Binenteles ca am fost virusati instant de cursele de oldtimere.Clar,trebuie sa ne luam motoare sa ne dam la curse.Am mers cu baietii din Serbia la Luci Popovici de la Lupo Racing,care cocheta si el de mult cu ideea de a organiza astfel de curse si in Banatul romanesc.Se pare ca am pus bazele unei colaborari si in acest an vom avea o cursa de oldtimere la Caransebes!!!
Mai era o singura problema:ce motor va inscrie Timisoara Choppers in campionatul de oldtimere??!!!??Ei bine,am rezolvat:am cumparat un Honda CB900 Bol D'or din 1981.Probabil vom participa la clasa open rezervata "youngtimerelor".Ceilalti doi gentlemani prezenti la aceste actiuni vor fi Ovidiu Ducati cu un Honda CB750 si bineinteles Luci Popovici cu un oldtimer italian surpriza!

Si acum,in premiera,doar pe blogul Timisoara Choppers,poze cu CB 900 Bol D'or;







No comments:

Post a Comment