Sunday, January 17, 2010

Amintiri

Pentru ca este un weekend in care nu ne dam cu motoarele,am avut timp sa mai caut prin calculator si mi-am amintit de concediul pe care l-am facut in 2007.Protagonisti:Stela cu o Yamaha XV500 Special din 1986 si Sorin cu Honda GL1100 Goldwing din 1981.Atentie:acestia nu sunt anii nostri de nastere ci anul de fabricatie al motocicletelor.

Sa purcedem,asadar.Gata de plecare!Binenteles ca eu caram toate bagajele.Am facut greseala si i-am zis lui Stela ca choperistii sunt oameni liberi asa ca ea si-a luat numai casca...


Seara am ajuns la granita dintre Serbia si Bosnia.Am trecut frontiera si ne-am cazat la un hotel din Bosnia unde ne-au bagat motoarele in bucatarie pe timpul noptii ca protectie antifurt.Dimineata am vazut si noi panorama de la balconul hotelului.In stanga este Serbia si in dreapta Bosnia.Inchipuiti-va ca in timpul Razboiului Civil trageau unii in altii si noaptea mergeau cu barcile de la un mal la altul si isi incendiau casele.Inca o dovada ca politica si nationalismul duc la chestii nasoale.


Conditii vitrege de drum,vorba unui forumist,in muntii din Bosnia.Frig & ceata.



O poza artistica facuta inainte de intrarea in Croatia



In ziua respectiva am colindat Croatia.Coasta dalmata este superba.Seara trebuia sa ajungem in Split sa luam feribotul spre Italia.Am ajuns in Split,am preluat conducerea "coloanei"(in mod normal,Stela mergea in fata) si am ratat de 3 (trei!!!) ori iesirea spre portul Split.Dupa mai multe intoarceri pe contrasens pe autostrada,am ajuns intr-un final in port si am vazut ce fain pleca feribotul nostru.Am parcat motoarele in port si am vizitat orasul Split,noaptea.




Dupa ce am batut tot orasul,ne-am intors in port si am petrecut noaptea pe o banca in port,la umbra palmierilor.Va e clar ca am avut show-ul de rigoare de la Stela:"Eu nu dorm pe banca,nu suntem boschetari,bla,bla,bla...".Pana la urma a cedat in lupta cu somnul si s-a intins si ea pe banca langa mine.Dimineata ne-am trezit pe malul Adriaticii in soarele glorios de vara.Era timpul sa luam feribotul spre Italia...



La iesirea din port am prins o regata de veliere.


Dupa aproape 9 ore pe vapor,am vazut in sfarsit tarmul italian.Ne apropiam de Ancona.


Am debarcat in Italia si "cu vant din pupa" ne-am indreptat spre Misano unde urma sa aiba loc a doua zi Marele Premiu GP al Republicii San Marino.Ne-am parcat motoarele intr-un camping aflat la 1 km de pista,camping plin de impatimiti ai curselor veniti din toata Europa.


Duminica dimineata,am plecat sa vedem cursa.Unde altundeva puteam sa stam decat in tribuna fanilol lui Rossi.Si acum cu totii:"Forza Vale!!!"




Start in cursa MotoGP.Stoner conduce,Rossi pe locul 4.Hai Vale,poti sa-l faci pe curba!


Rossi forteaza si in turul 5 il lasa motorul.Vedem pe ecrane cum se duce la boxe si da nervos din mana.In tribune se lasa o tacere mormantala.Il auzeam pe Stoner cum vine si tura dupa tura isi marea avantajul fata de restul plutonului.In final,Stoner castiga.Il aplaudam cu totii,asa cum merita un campion si dupa aceea,in traditia locala,sarim gardul si mergem spre locul unde are loc festivitatea de premiere.Chiar acolo,pe pista,ne intalnim cu prietenul nostru,regretatul Adi Avramutiu,venit si el la MotoGP.El,fan Ducati,noi, fani Rossi!Schimbam obisnuitele glume despre rivalitatea Ducati-Yamaha si Arad-Timisoara.Prietene,odihneste-te in pace ,la trecerea ta in nefiinta am ambalat Ducati-ul sa se auda pana in cer,sa stie toata lumea ca a venit un adevarat motociclist acolo....


Dupa ce ne-am despartit de Adi,ne-am mai plimbat pe la boxe si ne-am facut si noi poze de Hi 5




Ma aplec maxim pe curba.Nu am doar genunchiul jos,ci tot corpul..


Iata cum arata,de fapt,un vibrator...Are si mocheta


S-a terminat MotoGP.Am mai stat cateva zile la Adriatica la plaja.Circuitul de la Misano este la numai 2 km de plaja.Locuri de vis..In fine,ne-am strans cortul,ne-am urcat pe motoare si am plecat spre Venetia.Am gasit un camping in apropierea lagunei si ne-am pus cortul.




Dupa o noapte furtunoasa(apa de 15 cm in cort),intr-un final a rasarit soarele.Ne-am urcat pe un vaporetto si am plecat sa vedem si noi Venetia!




Un oras minunat!!M-as duce oricand acolo(m-am mai dus,dealtfel )Alte poze pentru Hi 5...






Oprindu-ne la o cafea,ne-am dat seama tarziu ca era o cafenea gay.Am observat steagul rainbow arborat si dupa aceea le-am localizat pe cele doua lesbiene care erau proprietarele localului.Prieteni,nu e ca-n filme...Cele doua lesbi aveau in jur de 100 de kile(fiecare,nu impreuna),purtau haine barbatesti si aveau si o urma de mustata...


Bantuind prin Venetia,am dat de o pizzerie unde era arborat steagul Romaniei.Am banuit ca era o pizzeria detinuta de un roman...Cand am intrat si ne-au izbit,inca din usa,manelele,am fost siguri ca acolo sunt "baieti de-ai nostri"


Dupa acest soc cultural,ne-am gandit ca noi suntem,totusi,timisoreni si ne-am dus sa vedem un concert de Vivaldi intr-o catedrala.


Dupa trei zile de bantuit prin Venetia,ne-am facut bagajele si ne-am indreptat spre Austria,la Faaker unde are loc cel mai mare festival moto din Europa.




In sfarsit am ajuns la Faaker.Choppers & Rock'roll


Plecam de la Faaker spre Timisoara.In Ungaria avem primele probleme la motor.Yamaha nu mai incarca bateria.Din 50 in 50 de km oprim si schimbam bateriile intre noi.


Intr-un final am ajuns acasa.Trei saptamani si aproape 5000 de kilometri prin Europa.Sweet Home Timisoara!

No comments:

Post a Comment